World Crisis

The Nation's Most Brutal in The World- IsraHell

Bangsa Israel Jews adalah manusia yang paling kejam dan tidak tidak berhati perut, memang benar mata dan hati mereka telah di padam kerana perangainya sendiri dan tidak pernah ingin mengubah. Dan tidak hairanlah tanah Israel telah dijilat api baru baru ini.

Video yang dipaparkan adalah seorang wanita Palestine yang telah di tembak dan mengambil masa yang agak lama untuk mendapat rawatan.

Alasan IsraHell membunuh rakyat Palestine adalah sama iaitu: Mereka memberi alasan mangsa mempunyai pisau dan cuba membunuh mereka. Bodoh kah Bangsa IsraHell? Jika benar mempunyai pisau bukankah ada jalan lain penyelesaian?

Kebodohan Israel semakin terserlah apabila membunuh kanak kanak Palestine juga mempunyai alasan yang sama iaitu kanak kanak tersebut mempunyai pisau dan cuba menikamnya.

Ketakutan yang teramat sangatkah Tentera Zionis IsraHell terhdap rakyat Palestine? Jawapannya ialah benar, mereka ketakutan.

Kisah kobodohan dan kedegilan banga Jews IsraHell ini telah wujud berabad yang lalu, dan tidak hairanlah Tentera Jerman Nazi, dibawah kuasa Adolf Hitler telah embunuh Jews IsraHell beramai ramai.

Mereka umpama "parasit" sejenis penyakit yang merosakkan keamanan dunia. Dan tidak ada sesiapa dapat mengubah perangai zalim IsraHell, kerana mereka telah dibutakan hati.

About XTRA Advisor

0 comments:

Post a Comment

Welcome To NOTINTV "Not In TV"
Your personalize Message Here


Powered by Blogger.