Media

Fraud Occasion 911 - Penipuan Besar Peristiwa 911


Menurut Media Iran, Presiden Iran, Mahmud Ahmadinejad berkata, dua hari sebelum kunjungan rasminya ke Afghanistan, serangan pengganas 11 September 2001 adalah penipuan besar yang telah dirancang.

Tujuan serangan itu adalah untukl membuka jalan untuk menceroboh ke negara yang hampir hancur disebabkan oleh peperangan.

Ahmadinejad menyatakan, tragedi yang berlaku itu adalah sebuah "Drama" dan perbuatan dari ajen risikan yang canggih. Serangan ini adalah sebuah penipuan besar oleh Amerika Syarikat yang berhasrat mencipta alasan supaya dapat berperang atau memusnahkan Afghanistan kononya mahu melawan pengganas, dalam masa yang sama mereka berpeluang menghantar tentera AS ke Afghanistan bagi mendapat keuntungan dan memusnahkan negara itu " Afghanistan".

Apakah Yang Sebenarnya Melanggar WTC? " World Trade Centre" 

Media Amerika Syarikat melaporkan, kapal terbang 175 United Airlines merempuh Menara Selatan WTC pada jam 9.06 pagi. Kapal terbang itu berlepas dari landasan jam 8.10 pagi.


Adakah benar kapal terbang United Airlines Boeing 767 yang mempunyai penumpang itu merempuh menara selatan? Media massa dan kerajaan Amerika Syarikat mengeluarkan kenyataan dan menolak melakukan siasatan bagi membuktikan kemungkinan itu adalah kapal yerbang lain.

Terdapat bukti menyatakan kapal terbang yang merempuh menara selatan WTC adalah bukan United Airlines, tetapi kapal terbang boeing 767 versi khas.


Dapatkah kita lihat, tiada tingkap di badan kapal terbang? Pemerhatian lebih lanjut menunjukkan tiada lambang United Airlines pada vertival stablizer.

Terbuykti kapal terbang dalam gambar ini bukan milik American Airlines. Media massa dan kerajaan Amerika Syarikat telah berbvohong kepada dunia.

Bahagian kapal terbang yang disebut itu berbeza dengan Boeing 767 konersialyang biasa. Bagaimana perkara ini boleh berlaku? Media massa sekali lagi dan kerajaan beria-ria mengakui kapal terbang ini adalah kapal terbang United Airlines Boeing 767. Bukti gambar dan video menceritakan oleh kerajaan dan media massa. Kapal terbang itu tidak mempunyai tingkap, berwarna kelabu, dan pasti bukan milik United Airlines.

Memang benar ia kapal terbang Boeing 767, tetapi ia adalah kapal terbang versi kedua khas. Kapal terbang ini sangat berbeza, tidak ada kapal terbang komersial yang menyerupainya. Mungkin timbul persoalan, siapakah yang menggunakannya? Osama Bin Ladin? Sudah pasti bukan..... Adakah Tentera Udara Amerika Syarikat yang menggunakannya?????? Kemungkinan besar , YA!!!!!!!

Beedasarkan pada bukti bukti yang ada kita dapat simpulkan kapal terbang yang merempuh WTC adalah bukan kapal terbang United Airlines 175


Di samping itu, adalah sesuatu yang mustahil serangan yang begitu besar dan sukar dilakukan oleh orang Arab dari pergunungan Afghanistan, Semua ini hanyalah  "Penipuan Besar" oleh Amerika Syarikat.

Jia Kapal Terbang Yang Merempuh WTC bukan United Airlines, Jadi ia Milik Siapa?

Kebenaranya ialah kapal E-10 US Air Force.
Gambar File
Lihat kedua dua gambar kapal terbang yang merempuh menara selatan dan bandingkan dengan gambar. Dapat kita lihat radar yang  ada pada kapal terbang ini. Kedua duanya berwarna kelabu tidak memiliki tingkap.

Hanya ada satu perbezaan yang dapat dijumpai. Kapal terbang yang merempuh WTC dan dirakam oleh CNN tiada tulisan US Air Force pada badan kapal terbang, Kapal terbang ini adalah kapal terbang yang diubah suai daripada Boeing 767. Hanya tentera udara AS yang memiliki pesawat sebegini dan inilah yang merempuh WTC.

  1. Osama Laden tidak mungkin merampas kapal terbang ini daripada tentera AS (USAF)
  2. Pesawat E10 yang merempuh Menara Selatan WTC dan bukan kapal terbang United Airlines penerbangan 175.
  3. Kerajaan AS mengarahkan pesawat itu merempuh WTC dan bukan Osama
  4. Kerajaan AS dan media massa mereka berbohong kepada dunia
  5. Apakah alasan mereka?
  6. Mereka hanya mengadakan alasan bagi memulakan peperangan kepada pengganas
  7. Ini adalah kejahatan kemanusiaan yang dilakukan oleh "BUSH"
  8. Bukti bukti menunjukkan Bush adalah dalang yang melakukan serangan itu. Dia merancang perkara ini sejak hari pertama dia menjawat jawatan Presiden
Bukti bukti ini menimbulkan banyak persoalan dan bukannya jawapan 

  • Di mana kapal terbang United Airlines penerbangan 175 yang sebenarnya
  • Adakah para penumpangnya masih hidup
  • Mengapa orang Amerika terlalu naif?
  • Mengapa media massa utama tidak mempersoalkan perkara ini?
  • Mengapa kerajaan AS tidak menjawab persoalan persolan ini?
  • Siapa sebenarnya yang menjadi dalang serangan itu? Bush tentu tidak mampu merancang semua ini seorang diri
  • Apakah mowtif sebenar di sebalik peristiwa 911?
  • Adakah media massa utama terlibat?
  • Mengapa semua kesalahan ditujukan kepada Osama?
  • Adakah ini permulaan perang ditujukan kepada Osama?

Pertanyaan pertanyaan ini harus ditujukan kepada diri sendiri berulang kali, Siapakah sebenarnya yang bertanggungjawab dan mengapa?

About XTRA Advisor

0 comments:

Post a Comment

Welcome To NOTINTV "Not In TV"
Your personalize Message Here


Powered by Blogger.